iPhone

Ja, vi har ingen dator längre. Därför har jag inte bloggar. Men nu så! Räddningen stavas iPhone. Sen sist så har vi köpt hus. Orkar nästan inte ens skriva vart vi köpt det eftersom vi får ungefär samma tråkiga kommentaren från allihopa. Fel att vara glad för att vi hittat huset vi vill att vår familj ska bo i? Ja, hursomhelst. Frötuna, Ljustorp. Det kommer givetvis att komma lite bilder och information. Men inte just nu. Inflytt sker senast 1 december, så packning pågår! Solen lyser och det är ju fint. Men vad hände? Hur kunde det bli så jäkla dammigt och skitigt här hemma när vi knappt varit här? Avslutar nu för att ta en liten städning. Adios flamingos!

Kommentarer
Postat av: Emma

kul! Grattis, jag hade inte en aning om att ni köpt hus! Eller, jag visste ju att ni var ute efter hus men inte att ni slagit till! Skit samma vad folk tycker om vart det ligger, huvudsaken är att ni trivs där! Jag vet att dom har bilbingo där om somrarna så jag kanske tar mig upp till sommarn så får vi sitta där i bilen med varsin kopp kaffe o spela bingo som två tanter;)haha. Hoppas allt är bra annars!kram

2010-10-27 @ 01:21:23
URL: http://emmadilemmaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Spelar väl ingen roll vart huset ligger, huvudsaken att ni får vara tillsammans och må bra. Det är min åsikt iallafall. Så glad för er skull!

2010-10-27 @ 21:08:32
Postat av: Mia

Åhh...vad skoj!! Skit i tråkgökarna...huset e jättefint och som sagt huvudsaken NI trivs. När kan man få hälsa på då? Vi ska flytta granne med Veronica Höglund. Kram

2010-10-28 @ 06:29:30
Postat av: Mirja

Kommer bli alldeles utmärkt det där!! Ser fram emot att komma o hälsa på! :)

Haha! Adios flamingos! :)

2010-11-03 @ 08:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0