förlossningen nästa?

Var på MVC idag och precis som vi trott, så är det stor risk/chans att bebisen kommer ut tidigare än 13 juni som är utsatta BF-datumet. Min barnmorska sa till och med att han var beredd att slå vad om ett glasspaket och en trisslott att vi bara hinner ses en gång till innan jag varit på förlossning. Jag har haft tur som haft en sån perfekt graviditet med hittills bara 5,5 kg viktuppgång och alltid fina provsvar, men hur som helst så längtar jag efter att få sova på mage, så jag tackar och tar emot om bebisen känner sig färdig innan 13 juni... Och jag börjar även bli otroligt nyfiken på vad som bott i min mage de senaste månaderna!

Övrigt kan jag berätta att jag äntligen köpt min efterlängtade systemkamera. En Nikon D5000 och två olika objektiv. Det kommer snart komma en massa bilder här på bloggen så klart. Lite att lära sig först bara...


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhh nu vart jag avis, jag vill oå ha en systemkamera!! :)

2010-05-17 @ 15:54:22
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0