2 år

Så mycket som kan förändras på 2 år.

För 2 år sedan flyttade jag ifrån någon och bodde för första gången i mitt liv helt ensam. Det blev iofs inte långvarigt, men jag trivdes väldigt bra. 
För drygt 1 år sedan bar det iväg till Matfors och hus. Tre katter och en hund och det var en fin tid där med. Var även iväg en sväng till Norge och jobbade. Sen flyttade jag återigen ensam till en lägenhet. Det var sommar och som jag minns det nu, var det sol varenda dag. Vi satt på filtar i gräset och skrattade och njöt, livet var roligt och snart hade jag träffat en pojke.

På hösten 2009 plussade jag ett G-test. Eller 4 st för att vara på den säkra sidan... Jag och min cowboy bestämde oss för att abort inte var ett alternativ, så nu sitter jag här, gravid i vecka 29 och boendes på adress nummer 15.


Livet blir inte alltid som man tänkt sig och det behöver ju inte vara en dålig sak!

Kommentarer
Postat av: paeran

Vi klarade oss fint till slut, du och jag. HÄlsa cowboyen, haha

2010-05-17 @ 16:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0