Automatiskt trött av små barn?

Jag trodde det var oundvikligt med trötta ögon och tidiga mornar när man fick barn. Och jag antar att allt kan ändra sig, men som det ser ut nu så går vi och lägger oss mellan 01 och 02, sedan sover vi till 11-tiden. Idag försöker jag rätta till min egen sömncykel lite, genom att kliva upp 8,30 och förhoppningsvis lägga mig tidigare.

Det innebär att jag är ensam vaken nu. Billy ligger på min plats nu och ser ut som en lustig liten minimänniska bredvid Rikard. Allt fungerar verkligen bra för oss med föräldraskapet. Billy är alltid snäll och jag och Rikard kommer oftast överens, men ensamtid är det inte mycket med, så jag hoppas att det fortsätter så här. Jag kliver upp någon timme innan grabbarna.

Lovade mig själv att det inte skulle bli någon "mamma/bebis blogg". Men det är svårt att skriva om så mycket annat när man är föräldraledig. Just nu händer inte så mycket annat i mitt liv än det jag gör med Billy och Rikard. Någon utflykt då och då. Någon middag med övrigt familj... Men just idag, kan jag informera er om, just idag tar vi på oss våra finaste kläder och beger oss till ett möte med banken. Jag vill köpa hus.

Kommentarer
Postat av: Therése

Kul att läsa tycker jag!

2010-08-20 @ 15:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0