Att se rött för ingenting.

Idag har jag inte varit rolig. Rikard är underbar som vanligt fast jag har gått på om allt möjligt...
 
Det har ju varit jag, Billy och Rikard dygnet runt i 8 veckor idag. Jag älskar att ha dom nära och för det mesta går det bra. Men efter att ha suttit i lägenheten i 2 dygn nu går till och med jag själv mig på nerverna. Det händer inte ofta, men när det väl händer så blir jag på dåligt humör och tänder till på det mesta. Och för mig är då, det bästa, en långpromenad i skogen.

Så jag tog med min stegräknare och iPod och gick ut i 1,5 timme. Det är första gången jag går på promenad själv efter förlossningen. Det blev 9850 steg och det känns i mina otränade ben. Underbart! En promenad, en dusch och lite mat och jag är på fint humör igen. Jag tänker fortsätta med promenader själv ibland, så Rikard och jag slipper mitt dåliga humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0