Tandlös med dubbelhaka. Min stora kärlek.

Dagen har jag spenderat med Mirja. Fina Mirja! Efter lunch, prat och fika, tog vi först en sväng på Erikshjälpen och sedan en sväng runt elljusspåret.

Om det inte vore för att jag hoppas på att snart flytta, hade jag släpat hem en gammal stilig fåtölj idag. Kanske även en vacker röd soffa hade kunnat få följa med. När vi flyttat, (om det blir av) ska jag först och främst leta upp ett rejält pelarbord att ha som köksbord.

Funderar på att lägga ut kläder och småsaker på tradera. Inte just för att tjäna pengar. Men tjäna utrymme i garderoben vore fint! En liten slant få bli ett plus. Nu när jag är hemma med Billy ska jag nog ta en rensning av kläder och prylar. Jag är dock så jäkla dålig att göra mig av med saker! Men det jag tidigare sålt, har jag aldrig saknat...

Billy sover 8-9 timmar i sträck nu på natten. Sen vill att äta litegrann, sen sover han drygt 3 timmar till. Och på dagarna är han ett fint sällskap på bästa humör.

Aldrig är han finare än när han visar sitt tandlösa leende och hela sin dubbelhaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0