så var det över.

Nu känns det som mammaledigheten börjat på riktigt. Sommaren känns förbi, Rikard har börjat jobba och jag och Billy får klara oss själva på dagarna. Vilket givetvis går jättefint, även om allt är lättare när man är två som hjälps åt.

Igår var jag över på ön och hälsade på Sofia med barn. Där fick jag låna lite babysaker. Bland annat en babysitter som underlättar kan jag lova. Mitt största problem med Billy har varit vart jag ska placera honom? Stackarn måste vara så dö'less att ligga och kolla på våra vita tak hela dagarna...

Idag har jag haft besök av Eva, som gav Billy present från jobbet. Tack tack!

Sitter här och funderar på vad jag kan skriva som inte har med mammalivet att göra. Noll. Tyvärr, blev inte roligare än så här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0