slutat jobba.

Var på MVC imorse på koll. Allt var fint som vanligt. Kroppen och bebisen förbereder sig för förlossningen och min barnmorska gav mig rådet att sluta jobba och ta det lugnt. Det är precis vad min kropp säger mig också, men ibland är det skönt att få saker bekräftat av någon annan än sig själv. Så nu har jag pratat med min kassaledare och kommit överrens om att jag inte ska jobba något mer nu. Det var skönt eftersom min rygg gör rätt så ont nuförtiden

Och nu inser jag plötsligt att jag inte kommer gå på jobbet på evigheter! Mitt jobb och mina arbetskamrater är de bästa, men just nu känner jag bara: HERREGUD VAD SKÖNT! Snart är det sommar och sol, jag, cowboy och bebis ska vara tillsammans i många fina veckor och bli en familj.

Hade inte tänkt att varje inlägg skulle handla om min graviditet, men just nu är det lite svårt att skriva om annat då mitt liv de här sista veckorna inte kretsar om så mycket annat faktiskt.

Men förhoppningsvis blir det en fika med Rikards syster Sofia snart. Och loppisdag med kusin. Även en tur till stöde tänkte jag hinna med.

Nu blir det ett avsnitt Lost och efter det tar jag och avverkar ett desperate housewives, toppar det hela med lite glass.

Kommentarer
Postat av: Eva

Va tråkigt att inte få jobba med dig på evigheter, men är ju glad för Er skull att det äntligen är dags. Skulle tänka mig att det blir till helgen då ;-)

2010-05-19 @ 10:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0