En snabb lista.

PERSONLIGT
vad heter du: Marika
vart bor du: Sundsvall
hur lång är du: 168
ögonfärg: Blå/Grå
hårfärg: Just nu brunt med slingor

SENASTE PERSON SOM
du sov i samma säng som: Min cowboy.
du pratade med: Samma där.
du gick på bio med: Samma igen.
du gick på stan med: Kia.
som såg dig gråta: Cowboy.
skällde på dig: Någon kund förmodligen.

låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Tyvärr oftast väldigt dåliga låtar. Sist var det "15 minuter från Eslöv"...
vill du gifta dig: Har aldrig drömt om bröllop, men nu när jag ska ha barn, känns det jättekonstigt om inte hela familjen har samma efternamn.
kör du bil: Japp.
har du ett jobb: Jo.
gillar du att ha folk omkring dig: Ja, precis lika mycket som jag kan uppskatta att vara ensam.
är du ett hälsofreak: Nej, jag ligger nog på en lagomt hälsosam nivå.
Sista alkoholdrycken: Jag gissar på rött vin, men eftersom det var sådär 29 veckor sedan så vet jag inte.
Sista bilfärd: I lördags.
Sista filmen du såg: "The ugly truth" igår
Sista ringda telefonsamtal: Till mitt jobb för att meddela att jag fortfarande är sjuk.
Sista bubbelbadet: I Egypten.
Sista måltiden: Resterna av en pizza för 1 timme sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0