kärlek.

Han äter, bajsar och sover. Ungefär så, dygnet runt. Vi kan inte se oss mätt på honom. Att ta med honom i bilen är en liten skräck i sig, aldrig förr har det funnits så mycket idioter ute i trafiken. Kommer jag ens våga gå ut med barnvagnen? Nä, säkrast är nog att vi fortsätter leva i den lilla lyckobubbla som bildats runt oss.

Jag trodde aldrig att det skulle kännas så här.



Samtidigt som allt fint händer runt oss, får jag veta att en vän, som skulle ha sin pojke dagarna efter mig, åkte in på förlossningen och miste sin son. Ännu ett bevis på hur orättvist livet kan vara. Det var en fin liten kille hon fick och det gör ont i mitt hjärta när jag tänker på vad hon förlorat.


Kommentarer
Postat av: Bodil

GRATTIS till lillkillen =)



2010-06-11 @ 20:54:27
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Tesa

Va mysigt ni verkar ha det! :-)

Det är alltså så som alla mammor säger? Att de har den finaste ungen i världen? ;-)

2010-06-12 @ 13:26:40
Postat av: Tova

Fördtår precis vad du menar. Man gör ju typ inget den första tiden, förutom att stirra och ta hand om sin nykläckta bebis... och ändå flyger dagarna så jäkla snabbt. ta vara på den första tiden, även om det låter som en klyscha! :)

2010-06-17 @ 19:29:19
URL: http://trasslet.se
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-21 @ 21:37:33
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Ellinor Soder

Hej! Googlade och hittade dej efter att Jimmie berattat att det var knodd pa gang. Ville bara gratulera!! Tank vad mycket som hant sen jag sist sag dej for sisadar 7-8 ar sedan! Ha det sa underbart och stort grattis till lille Billy!



Ellinor

2010-06-22 @ 14:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0